מחפשים מדביר מקצועי?

לביא שירותי הדברה לשירותכם

מדביר מוסמך באישור המשרד להגנת הסביבה
מס' רשיון 2668

הדברת מזיקים​

לביא שירותי הדברה, מתמחים בהדברת מזיקים למיניהם: הדברת תיקנים (ג'וקים), הדברת טרמיטים, הדברת קרציות ופרעושים, הדברת פשפשי מיטה, הדברת זבובים ויתושים, הדברת נמלים, כולל הדברת נמלת האש ועוד.

הדברת מכרסמים

לביא שירותי הדברה נותנים מענה לבעיית עכברים וחולדות. הדברת עכברים והדברת חולדות בבתי מגורים ובבתי עסק נשתמש בפתיונות ומלכודות בסוגים שונים. כמו כן, ישנה אופציה למלכודות הומניות תוך הקפדה מלאה על בטיחות.

הרחקת יונים

לביא שירותי הדברה, נותנים מענה גם לבעיית היונים, שיכולות לגרום נזקים, לכלוך וגם להעביר מחלות.
חשוב לציין שאנחנו לא פוגעים בהן, אלא פשוט גורמים לכך שיתרחקו מהגגות, מאדני החלונות ומהמרפסות.

ריסוס וחיטוי נגד נגיף הקורונה

לביא שירותי הדברה נרתמה למאמץ המלחמה בקורונה, והפכה למומחית לחיטוי בתים, מוסדות, בתי מלון, מסעדות ועוד. נגד נגיף הקורונה. זקוקים לייעוץ בנושא - התקשרו אלינו ללא כל התחייבות ונדריך אתכם ובמקרה הצורך - נגיע לבצע את עבודת החיטוי נגד קורונה.

הדברת מזיקי מזון ורכוש

בלביא שירותי הדברה, נותנים פתרונות הדברה מתקדמים לאותם מזיקי מזון ורכוש המתמקמים לא פעם בארונות הבגדים, בארונות המטבח ובמזווה וכן במסעדות, חדרי אוכל, חנויות מכולת ומחסני מזון. החל מעש ועד חיפושיות למיניהן.

הדברת עשבים

עשבים יכולים להוות מטרד רציני. מזיקים רבים מסתתרים בתוכם, כגון חולדות, נחשים ועוד. לביא שירותי הדברה מציעים פתרון ליבוש ולהעלמת העשביה תוך זמן קצר ע"י ריסוס מיוחד לכך.

לביא שירותי הדברה
לפרטיים, עסקים ומוסדות.
באזור המרכז

יצחק בן לולו מלביא שירותי הדברה, הינו מדביר מוסמך באישור המשרד להגנת הסביבה רשיון מס' 2668, המתמחה בהדברת כל סוגי המזיקים - מתיקנים ונמלים ועד מכרסמים למיניהם. אנו שמים דגש על שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, על בטיחות בני הבית וחיות המחמד שלכם ומעל הכל - שביעות רצון הלקוחות. תמיד תמצאו אצלנו, מקצועיות, סבלנות, יחס אישי עם חיוך ומחירים אטרקטיביים.
יצחק בן לולו מדביר מוסמך

לביא שירותי הדברה - היתרונות שלנו: מקצועיות, אמינות, בטיחות, מחירים אטרקטיבים

יצחק בן לולו מלביא שירותי הדברה, הינו מדביר מוסמך המבצע שירותי הדברת מזיקים בכל אזור המרכז. באזורים מחדרה בצפון ועד גדרה בדרום. 

לביא הדברות מבצעים הדברות בדירות  מגורים, בתים פרטיים, ווילות וקוטג’ים, כולל בחצרות הבתים. כמו כן מספקים שירותי הדברה גם למוסדות, בתי ספר, גני ילדים,, בתי כנסת, מפעלים, חנויות, מסעדות, בתי מלון, בריכות שחיה ועוד. אם אתם זקוקים לשירותי הדברה, אפילו רק לייעוץ בנושא – אתם מוזמנים להתקשר ללא כל התחייבות וניתן לכם ייעוץ אם ניתן להתפתר מהבעיה באופן עצמאי, או שיש להזמין מדביר מקצועי. אם אתם מתלבטים – אל תתלבטו – תתקשרו וננחה אתכם. 

בעידן הקורונה, עברנו התמחות גם במתן שירותי חיטוי נגד נגיף הקורונה לשמירה על בריאותכם – בין אם אתם מעוניינים בחיטוי הבית, חדר המדרגות או הלובי בבניין בו אתם מתגוררים, ובין אם אתם מוסד ציבורי, מפעל או עסק המעוניין להגן על העובדים והלקוחות שלכם. 

תמיד תקבלו מאיתנו שירות מקצועי ואמין, יחס אישי ומחירים זולים, תוך שאנו מקפידים על שמירה על בטיחותכם ובריאותכם. 

זקוקים לשירותי הדברה ? זקוקים לחיטוי נגד נגיף הקורונה ? פנו אלינו ונגיע.