שירותי הפצה

שילוח, לוגיסטיקה ואחסון

השירותים שלנו

שירותי הפצה לעסקים

מחפשים פתרון הפצה זריז ואמין לעסק שלכם? שירותי הפצה מהירים, ברמה הגבוהה ביותר, מציעה לכם חברת א.שירותי הפצה. בין אם אתם חברה גדולה אשר זקוקה למשלוח ציוד כבד למרחקים או חנות אינטרנטית אשר זקוקה למשלוח קטן יחסית, כאן תמצאו את כל הדרוש לשם כך. השרות זמין בפריסה ארצית והוא מגיע לכל יישוב בארץ, במהירות המרבית. החברה ערוכה למגוון רחב של משימות הפצה מיוחדות – התקשרו עוד היום ותקבלו מענה מהיר ומקצועי לכל שאלה.

הפצה בקירור

האם צינון והקפאה הם בין התנאים המיוחדים שאתם מחפשים עבור המשלוח שלכם? עם א.שירותי הפצה תהיו מכוסים באופן מלא למטרה זו. בעזרת רכבים ייעודיים, המשלוחים שלכם יועברו בטמפרטורה המדויקת שדרושה להם, בין אם זה יום חורף גשום או קיץ עם חמסין. הרכבים כוללים מנגנוני קירור עוצמתיים ובידוד איכותי בדפנות הרכב. כך מתקבלת טמפרטורה יציבה ומדויקת,
בין אם מדובר בהובלת מוצרי מזון, תרופות או כל מוצר מיוחד אחר שדורש זאת.

שטחי אחסון

אם חסר לכם שטח אחסון, תשמחו לשמוע שכבר לא חסר! הוא מחכה לכם אצל א.שירותי הפצה. זאת, בנפחים הספציפיים שדרושים לכם (כך שלא תצטרכו לשלם לחינם) ובתנאים מבוקרים ואופטימאליים. לחות יתר? חום שמזיק לציוד? אין לכם מה לדאוג. האחסון יותאם לדרישותיכם ויישמר באופן מקצועי ואמין, בכל טווח הזמן המבוקש. חברות שאין להן היכן להחזיק חלק מהמוצרים או מהציוד שלהן, יימצאו כאן פתרון מלא לאתגר זה. תוכלו לראות זאת, כהרחבה זמינה וגמישה לשטחי האחסון שברשותכם. גמישות זו והמחירים הנוחים, גם מאפשרים לכם לנסות את השרות בקלות. כדאי לנצל זאת!

שליחויות משפטיות

זקוקים למשלוח מסמכים רגישים, במסגרת תהליך משפטי? חייבים לוודא שהדבר יתבצע באופן מאובטח וקפדני? א.שירותי הפצה פותרת עבורכם אתגר זה ומספקת לכם "ראש שקט", עם מענה מלא. המשלוח מבוצע באופן אמין ודייקני, על ידי שליחים שעברו הכשרה לנושא זה. כך מובטח שרות זריז ויעיל, עבור כל חומר משפטי שאתם צריכים להעביר. עשו זאת באמצעות חברה מנוסה ומקצועית – פנו בהקדם אל א.שירותי הפצה ונשמח לעמוד לרשותכם.

משלוחים למגזר הפרטי

היכן תמצאו מענה מהיר ומשתלם, לצרכי משלוח אישיים וחד פעמיים? אצל א.שירותי הפצה, עומדים לשירותכם רכבי וצוותי משלוחים למגזר הפרטי. באמצעותם, תוכלו להעביר בהקדם ובבטחה, פריטים ממגוון סוגים וגדלים. גם אם זה פריט קטן אך חיוני, כגון מפתח אשר שכחתם היכן שהוא. כמו כן, החברה מתמחה בהובלת חבילות שבירות ומורכבות. את הזמנתכם תוכלו לבצע בקלות ובנוחות באמצעות האינטרנט, כולל מעקב אחר מצב המשלוח והפקת דו"חות בנידון. במידת הצורך, תוכלו לבצע זאת היישר מהטלפון הסלולארי. חסכו לעצמכם עיכובים ואת עוגמת הנפש עקב הובלה חובבנית. מה שטוב לעסקים רבים כגון שטראוס והום סנטר, אשר סומכים על א.שירותי הפצה, בוודאי יהיה טוב מספיק גם עבורכם. נסו את השרות עכשיו ותיווכחו בעצמכם.

שירותי לוגיסטיקה

א.שירותי הפצה מעניקה ללקוחותיה העסקיים והפרטים ניהול לוגיסטי חכם ויעיל, החברה עובדת עם מערכות מתקדמות לניהול לוגיסטיקה, הניסיון הצבור בחברה עם מגוון סוגי פרוייקטים לוגיסטים מאפשר לחברתנו לעמוד בראש ענף הענף בישראל ולהעניק שירותי לוגיסטיקה ייחודים ובהתאמה אישית ע"פ צרכיו של  הלקוח. 

חברת הפצה

בפריסה ארצית

רחבה

למאות נקודות ברחבי הארץ

• הגעה לכל חלקי הארץ
• אספקה מהירה, צמצום זמן ההמתנה לחבילה
• אפשרות לשינוי כתובת
• מענה מהיר רב ערוצי בשירות לקוחות
• אמינות וזריזות
• מסירה ללא הגבלת ניסיונות עד ביצוע

חברת משלוחים בכל ישראל

אזורי הפצה

בחרו אזור עבור המשלוח שלכם

הלקוחות שלנו